Malgorzata Flis

Malgorzata Flis


Wzrost:153 cm

Waga:  45 kg

Rok urodzenia: 1989

Osiągnięcia:

  • Mistrzostwa Polski w 2015 r.- brązowy medal
  • Litewskie Mistrzostwa IFBB Bikini Fitness w Rydze w 2015 r. – V miejsce
  • Grand Prix Opole w 2015 r. – II miejsce w kategorii OPEN
  • VIII Zawody KiF w Sopocie w 2015r. – I miejsce w mojej kategorii oraz w kategorii OPEN
  • Grand Prix podczas FIWE w Warszawie w 2015r. – I miejsce w mojej kategorii oraz w kategorii OPEN
  • Udział w zawodach Arnold Classic 2015 r.
  • Puchar Polski w 2015 r. – V miejsce
  • Finalistka Pucharu Pepa w 2015 r. w Opavie, Czechy, VII miejsce
  • Grand Prix Brno, Czechy w 2015 r. – II miejsce
  • Reprezentacja Polski w Mistrzostwach Świata w Budapeszcie w 2015 r.

Tygodniowa rutyna treningowa: w siłowni trenuję 4 razy w tygodniu

Dzień pierwszy: klatka piersiowa, barki i tricepsy

Dzień drugi: nogi i pośladki

Dzień trzeci: przerwa

Dzień czwarty: plecy i bicepsy

Piąty dzień: Nogi i pośladki

Rodzaj wykonywanego cardio: po treningu wykonuję 20-30 minut ćwiczeń cardio polegający na jeździe na rowerze stacjonarnym lub na stepperze.

Ogólna zasada dietetyczna:

Jem 6 razy dziennie. Na śniadanie jem przeważnie omlet z masłem orzechowym. Drugi i piąty posiłek jest zazwyczaj taki sam i składa się z 30 gramów węglowodanów i 120 gram białek. Lubię kurczaka z ryżem i warzywami lub chudą rybę z pieczonymi ziemniakami. Na kolację najczęściej zjadam makaron z sosem pomidorowym i olejem lnianym.

Suplementy, z których korzystam:

Na śniadanie wypijam koktajl białkowy.

Przed treningiem biorę BCAA, beta –alaninę, czasami argininę. Przed cardio znów BCAA.

Po treningu używam wypijam koktajl węglowodanowy i białka.

Codziennie zażywam zestaw witamin.

Ulubiona metoda treningowa:

Uwielbiam wszelkie ćwiczenia wzmacniające mięśnie pośladków, a szczególnie przysiady.