Galia Iordanova

Galia Iordanova


Wzrost: 166 cm

Waga: 53-54 kg w sezonie, 58-59 poza sezonem.

Rok urodzenia: 14 stycznia 1987r.

Osiągnięcia:

I miejsce Ludus Maximus 2013, Włochy

Pierwsza 15. European Championship 2014, Hiszpania

IV miejsce Nights of the Champions 2014, Włochy

Pierwsza 20. Arnold Classic Ohio 2015, USA

VII miejsce Nathalia Melo Classic 2015, Irlandia

Tygodniowa rutyna treningowa: Trenuję zazwyczaj 6 dni w tygodniu, a moja rutyna zmienia się oczywiście wraz z przygotowaniami do zawodów

Jaki rodzaj cardio wykonujesz: Doszłam do wniosku, że przy mojej budowie ciała najlepiej sprawdza się trening interwałowy, ale także, żeby podkręcić metabolizm i dodać sobie energii na cały dzień, co rano robię także 30 -40 minutowe spacery na bieżni i wykonuję ćwiczenia mięśni brzucha.

Ogólna zasada w czasie diety: Zazwyczaj jadam 5-6 razy dziennie. Wszystkie moje posiłki zawierają zarówno białka, jak i węglowodany oraz tłuszcze. Uważam że zachowanie równowagi jest podstawą bycia fit.

Suplementy diety, które używasz: moimi niezbędnikami są: BCAA, glutamina, Białko serwatkowe CLA, Karnityna, Omega 3, witamina C, Multiwitamina, witamina E, witamina A, witamina D, Arginina, i czasem dodaję termogeniki i wypróbowuję nowe suplementy.

Ulubiona metoda treningowa: uwielbiam eksperymentować z różnymi metodami treningowymi, oczywiście przede wszystkim lubię trening siłowy, ale nie jest on zawszy możliwy lub potrzebny w czasie moich przygotowań do zawodów. Dlatego też preferuję trening obwodowy z dużą ilością powtórzeń.