Więcej na temat spalaczy

Masz? Stosujesz? Zastanawiasz się nad kupnem?
10.02.2017

Z pewnością słyszałeś o spalaczach tłuszczu. Są to suplementy diety, po które sięgają wszyscy pragnący spalić tkankę tłuszczową i pozbyć się nadwagi. W naszej wyobraźni maluje się obraz magicznej tabletki, po której zażyciu nasze ciało przybierze nowych, smukłych kształtów, i najlepiej, gdy stanie się to w krótkim czasie. Preparaty tego typu rzeczywiście zawierają składniki wspomagające proces spalania tkanki tłuszczowej, jednak należy zaakceptować fakt, iż osoba je stosująca musi spełnić pewne warunki, i że nigdy nie zastąpią one prawidłowego odżywiania się i konsekwentnego realizowania planu treningowego.

Nie ma innej możliwości - DIETA i TRENING są PODSTAWĄ. Mówiono o tym setki i tysiące razy- dieta to 80% sukcesu, jeśli utrzymasz odpowiednio zbilansowaną dietę możesz spać spokojnie, resztę stanowi regularny trening, odpoczynek i regeneracja oraz opcjonalne wspomaganie suplementacją. Szczególnie w przypadku, gdy twoim głównym celem jest zmiana kompozycji ciała oraz spalenie tkanki tłuszczowej- musisz kontrolować dokładnie to co jesz! Nie ma innego sposobu, nie ma drogi na skróty, nie ma innych możliwości. Kropka.

‘Fat burners’ działają w różnorodny sposób, w zależności od jego składu może on podnosić poziom energii, hamować apetyt, wspomagać metabolizm, pomagać w procesie wykorzystywania przez nasz organizm tłuszczu jako energii oraz podnosić temperaturę naszego ciała co przekłada się na większą ilość spalanych kalorii. Ale jeśli uważasz, że łyknięcie tabletek rozgrzeszy cię ze zjadania pizzy i lodów- jesteś w błędzie.

Musisz krytycznym okiem spojrzeć na swój jadłospis i styl życia jaki prowadzisz- jeśli to konieczne, skonsultuj je ze swoim trenerem lub dietetykiem, aby uniknąć błędów, które utrudnią cały proces. Pamiętaj o głównych założeniach zdrowego jedzenia, o tym, że czas spalania tłuszczu będzie relatywnie długi, na pewno wymagający spożywania mniejszej niż dotychczas ilości kalorii, większej ilości dobrej jakości białka, węglowodanów złożonych i zdrowych tłuszczy.

Dopiero gdy jesteś pewien, że dieta jest w należytym porządku, możesz zacząć dodatkową suplementację, która dodatkowo musi być wspierana treningami.

Wybór preparatu również nie jest dziecinnie prosty. Na rynku istnieje wiele produktów o podobnie brzmiącej nazwie, jednak o różnych właściwościach i składzie. Jeżeli jesteś osobą, która nie potrafi funkcjonować bez porannej kawy, a później wypija kolejnych kilka jej filiżanek w ciągu dnia, musisz szczególną uwagę zwrócić na etykietę spalacza, który zażywasz. Większość z nich w swoim składzie posiada kofeinę np. Thermo Drine Pro czy Desert, i oczywiście nie ma w tym nic złego, jednak wówczas powinieneś nieco ograniczyć jej ilość spożywaną w płynie. W tym celu, aby uniknąć zbyt dużych dawek kofeiny, zaleca się sięgnięcie po spalacze, które w swoim składzie używają starannie dobranych mieszanek ziół (np. garcinia cambogia- HCA, sprzężony kwas linolowy- CLA). Takim produktem jest nowy SHAPER, który dodatkowo posiada witaminy B6 i B12 wspomagające prawidłowe funkcjonowanie systemu nerwowego i odpornościowego. Taki wybór będzie idealny dla miłośników kawy i zapobiegnie przed ogólnym wypaleniem organizmu, zmęczeniem i ułatwi prawidłową regenerację. Poświęć chwilę na prawidłowy dobór spalacza, gdyż to, co stosuje większość znajomych wcale nie musi okazać się dobre dla ciebie. Wybór jest spory, kliknij- tutaj.

Twoje oczekiwania dotyczące suplementacji powinny być realistyczne. Nie łudź się, że stosowanie wybranego produktu, spali kilka kilogramów tłuszczu w ciągu jednego tygodnia czy miesiąca. Jak wiadomo to znacznie mocniej złożony proces, podczas którego musisz uzbroić się w cierpliwość i włożyć bardzo dużo wysiłku. Idealnie, gdy spalacz wcielisz w życie w dalszym etapie, kiedy to uda ci się manipulując dietą i treningami osiągnąć widoczne efekty. Wówczas, ostatnie kilogramy, które zrzucić jest najtrudniej, uda się spalić wspomagając dodatkową suplementacją.

Dobrym sposobem na rozpoczęcie suplementacji jest stosowanie na początku mniejszych niż zalecane dawki. Będziesz miał możliwość zaobserwowania jak dany produkt działa na ciebie i czy nie ma skutków ubocznych. Więcej nie oznacza lepiej! Warto również prowadzić zapiski odnośnie progresu, mogą być to regularne pomiary czy fotografie, aby upewnić się czy produkt rzeczywiście przynosi oczekiwane efekty.

Napisane przez:

Aleksandra Forysiak

Aleksandra Forysiak

Trener Personalny

Co byś poprawił w tym artykule?




Treść mogłaby być...





Anuluj

Podoba ci się ten artykuł?